מדיניות החלפות
החלפת מוצרים בהזמנה שבוצעה על ידי הלקוח באתר האינטרנט תתבצע באמצעות הודעה של הלקוח לחברה, והיא מותנית בקבלת אישור בכתב, במייל או בווטאסאפ מאת החברה. בהודעת הביטול על אחריות הלקוח למסור לחברה את מס' ההזמנה שאותה הוא מבקש לשנות וכן את שמו ומס' הטלפון שלו.
ניתן להודיע לחברה על ביצוע שינויים בהזמנה בדרכים הבאות:
1. בטלפון 02-5667118 (המוקד פעיל בין השעות 9-15 בימים א-ה בלבד. השארת הודעה קולית לא מהווה אישור לקבלת השינוי).
2. בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של האתר simankria@dani-sfarim.co.il
3. באמצעות שליחת הודעה לוואטסאפ של שירות הלקוחות באתר 055-9945822 (המוקד פעיל בין השעות 9-15 בימים א-ה בלבד. מותנה באישור בוואטסאפ מאת החברה).
ההחלפה תבוצע בתנאים הבאים:
במידה וההזמנה עוד לא יצאה למשלוח - ניתן להודיע לחברה על רצון הלקוח לשנות את הפריטים בהזמנה באמצעות אחת מהדרכים הנ"ל. השינוי מותנה באישור החברה על קבלת השינוי. במידה והשינוי משנה את מחיר ההזמנה- ייגבו או יבוטלו דמי משלוח בהתאם.
במידה וההזמנה יצאה למשלוח ניתן יהיה לבצע את ההחלפה באחת מהדרכים הבאות:
א. החלפה בחנויות: ניתן לבצע את ההחלפה בחנויות החברה כל עוד המוצר במצב חדש ולא נקרא או היה בשימוש ובצירוף קבלה. במידה וההחלפה מתבצעת בחנות - לא ניתן לבצע החלפה על מוצר זול יותר מהמוצר המוחלף, אלא רק על מוצר שווה ערך או מוצר בעלות גבוהה יותר (שאליו יצטרך הלקוח להשלים את הסכום).
ב. ביצוע החלפה עם שליח: יש לעדכן את החברה על הרצון הלקוח לביצוע ההחלפה ולשליחת שליח שיבצע את ההחלפה. ההחלפה תהיה כרוכה בדמי משלוח שייגבו מהלקוח עצמו ולא על חשבון החברה. יש לשים לב שדמי המשלוח לביצוע החלפה ודמי משלוח להחזרה יהיו שונים.
ג. החזרה באמצעות דואר ישראל: ניתן לבצע החזרה בלבד ע"י דואר ישראל. זיכוי בגין החזרה תבוצע אך ורק בהגעת המוצרים אל החברה.
מדיניות ביטולים
ביטול רכישה שבוצעה על ידי הלקוח באתר האינטרנט תתבצע באמצעות הודעה של הלקוח לחברה. בהודעת הביטול על אחריות הלקוח למסור לחברה את מס' ההזמנה שאותה הוא מבקש לבטל וכן את שמו ומס' הטלפון שלו.
ניתן לבטל הזמנה בדרכים הבאות:
1. בטלפון 02-5667118 (מוקד פעיל בין השעות 9-15 בימים א-ה בלבד. השארת הודעה קולית לא מהווה אישור ביטול).
2. בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של האתר simankria@dani-sfarim.co.il
3. באמצעות שליחת הודעה לוואטסאפ של שירות הלקוחות באתר 055-9945822
לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק), תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם.
במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח, ובמידת הצורך יתואם זמן להחזרת המוצר. החזר כספי וביטול עסקה יבוצע בהתאם להוראות הדין. על הלקוח לשמור את האסמכתא לביצוע ההזמנה, וכן להחזיר את המוצרים בהזמנה ללא שימוש.
כל החזר כספי שיבוצע עבור הזמנה באתר - יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה ההזמנה (או שיבוצע החזר בפייפאל), בניכוי דמי משלוח (ככל ונגבו) ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. .
ביטול ההזמנה לפני יציאת המשלוח ממחסני האתר - לא יחויב בדמי ביטול. בעת ביטול ההזמנה לאחר שליחת ההזמנה דרך חברת השליחויות, יחויב בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם, החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק. כמו כן, ההחזר יבוצע בגין המוצרים בלבד ולא בגין דמי המשלוח.
מוצרים שנרכשו במבצעים מיוחדים (למשל מבצע בהפתעה, 2 ספרים ב100 ש"ח), יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים), ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר הכספי ו/או הזיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.
אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. כן מתבקשות הלקוחות, על מנת להימנע מגרימת נזק למוצר, להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
החלפת מוצרים תתבצע בהתאם לכתוב בתקנון האתר.